اس ام اس با موضوع خداوند بهمن 91

رسول الله صلي الله عليه وسلم ميفرمايد:
بخداسوكند،من روزانه بيشتراز٧٠بارازخدااستغفارميطلبم وبه سوي اوتوبه ميكنم.
جاي تأمل است.كسي كه كناهان كذشته وآينده اش باك شده ومعصوم است وطلب بخشش ازخداميكند،ماكه بنده كنهكاريم روزانه جقدربه سوي خدايمان بازميكرديم.خداوندمؤمن توبه كاررادوست دارد.


♥♥♥♥

گاهی که میرسم به تَهِ تَه ِخط گرفتاریهام
همونجا که حرفی نمی مونه جز شکایت کردن
چشمامـو میبندم و به بعضی آدمـهـای دیگر فکــر میکنم ...
به آدماے گرفـــتار تر، مـــریض تر، تنـــهاتر ...
خدایا شکــــرت ...


♥♥♥♥

بهترین ایمان ان است که معتقد باشی هرجا که هستی خدا با توست..


♥♥♥♥

شیطان که رانده گشت به جز یک خطا نکرد
خود را برای سجده ی آدم رضا نکرد
شیطان هزار مرتبه بهتر ز بی نماز
آن سجده بر آدم و این سجده بر خدا نکرد


♥♥♥♥

خداوندا !
به تو محتاجم.هرروز هرلحظه
هرثانیه که نفس می کشم.
محتاج تو هستم من بی تو
ناتوانم.آمین..

♥♥♥♥

اشک هایم راپاک کن،حالا نگاهم کن،کمی بامن درد دل کن آرامم کن خدا!

♥♥♥♥


خدایا میدانم خالی از تقصیر نیستم
اما میخواهم از اینکه مرا در هرحال دوست داری
تشکر کنم.

♥♥♥♥


اگر کسی را نداشتی که به او بیندیشی به آسمان بیندیش
چون در آسمان کسی هست که به تو می اندیشد .

♥♥♥♥

خدایا من به عنوان بنده حاجتم را گفتم
امیدوارم اگر قرار به برآورده نشدنش هست
از حکمت تو باشد نه بی لیاقتی من ...

♥♥♥♥

خدایا آنقدر خرابم که هیچ مرهمی آرامم نمیکند.
مرا در آغوش خود بگیر،
دلم آرامشی خدایی میخواهد...

♥♥♥♥

خالق من بهشتی دارد،نزدیک،زیباوبزرگ...
ودوزخی...به گمانم کوچک وبعید
ودرپی دلیلیست که ببخشدمارا...

♥♥♥♥

وقتي داري گناه مي كني داري چپ و راست رو نگاه مي كني يك بار بالا رو نگاه كن

♥♥♥♥


من از"معبود"یکتایم فقط یک چیز میخواهم،نگیرد هرگز از قلبت امید استجابت را.

♥♥♥♥


خدایا میون این همه مشکلاتم...ولی میدونم تو کنارمی همین بهم ارامش میده
خدایا شکرت خیلی دوست دارم بدونم دوسم داری اگه داشته باشی دیگه هیچی نمیخوام فقط دوستم داشته باش.

♥♥♥♥


درک ...
خدایا تو همیشه خیلی بوده ای ... ،
نمی دانی هیچ شدن چه دردی دارد ...

♥♥♥♥


الهی اگر چه درویشم ولی داراتر از من کیست که تو دارایی منی...!!!

♥♥♥♥


همیشه فکر می کردم چون گرفتاریم به خدا نمی رسیم ، ولی چون به خدا نمی رسیم گرفتاریم.
"خدایا رهایمان نکن وتنها قرارمان نده"

♥♥♥♥

 

خداوندا نان از تو میخوریم و فرمان از شیطان میبریم مارا ببخش

♥♥♥♥


به ياد داشته باش هر وقت دلتنگ شدی به آسمان نگاه كن ... كسی هست كه عاشقانه تو را می نگرد و منتظر توست ...
اشكهای تو را پاك می كند و دستهايت را صميمانه می فشارد ... تو را دوست دارد فقط به خاطر خودت ... و اگر باور داشته باشی مي بينی ستاره ها هم با تو حرف می زنند ...
باور كن كه با او هرگز تنها نيستی ... فقط كافيست عاشقانه به آسمان نگاه كنی...
خدایا بی نهایت عاشقتم ...

♥♥♥♥


وقتی منتظری که خدا کمکت کنه یه دری به روت باز میشه که اصلا انتظارشو نداری...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط MASOOD